Sunday, June 17, 2007

ΤΑ ΕΙΤΙΣ

Τα 80’s. Η χειρότερη δεκαετία από άποψη μόδας. Δε νομίζω ότι τόσα στιλιστικά εγκλήματα έγιναν ποτέ άλλοτε μέσα σε μια δεκαετία. Μια λέξη μονό τα λέει όλα. Βάτες. Παπούτσια, κοσμήματα, αξεσουαρ, ρούχα τα πάντα ήταν άθλια. Το μόνο καλό που εβγάλε αυτή η δεκαετία ήταν η μουσική και μερικές ταινίες. Κατά τα άλλα…
Πριν λίγες μέρες βρήκα μια ιστοσελίδα με τα «υπέροχα» κουρέματα της δεκαετίας και αποφάσισα να διαλέξω πέντε από τα οποία κατά πάσα πιθανότητα θα είχα εάν ζούσα τοτε.

5.

Με αυτό θα την ‘έσπαγα ‘ στους γονείς μου. Τα σκουλαρίκια πάλι δεν θα τα προτιμούσα.

4.

Η αφάνα. Κοντά και μπόλικο ζελέ για να κρατηθούν όρθια. Με αυτό το κούρεμα θα γύρναγα στις disco.

3.

Pour some sugar on meeee.Τζιν μέχρι το στήθος, άσπρο φανελάκι και μπουφάν με patches. Έτσι θα έσκαγα μύτη στις συναυλίες των Def Leppard. Λέμε τώρα, μάλλον θα κατέληγα με τέτοιο κούρεμα

2.

και θα ξενυχτούσα στα πιο dark wave στέκια όπου θα μάθαινα απέξω όλη την δισκογραφία των Cure, Depeche Mode, Joy Division και πάει λέγοντας. Θα ‘προσκυνούσα’ τις αφίσες των Robert Smith και Morrissey και όταν θα βαριόμουν το γεωμετρικό θα το έριχνα σε αυτό

1.

Το αγαπημένο μου. Σε μαύρο, το φυσικό μου χρώμα, θα έδειχνα super cool. Κοντό κούρεμα πίσω και ανέμελη φράντζα μπροστά ,τέτοια ώστε όταν κουνάω το κεφάλι μπροστά πίσω, πέρα δώθε αυτή να κουνιέται ανάλογα δίνοντας μου το ανάλογο dark ύφος τις ώρες που θα τα έπινα σε κάποιο σκοτεινό bar με τους ομοίους μου.

Να δεις που κάτι μου θυμίζει όλο αυτό…..

1 comment:

Anonymous said...

Η φωτογραφία ν.3 μου θυμίζει την μάνα μου σε κάτι φωτογραφίες που έχω δει όταν ήταν πιτσιρίκα και είχε γνωρίσει τον μπαμπά μου! Απίστευτή...