Monday, December 15, 2008

Τα έχω πάρει

Το Youtube μου κατέβασε βίντεο. Και είναι η δεύτερη φορά. Με την τρίτη θα μου κλείσουν το λογαριασμό. Τουλάχιστον αυτή τη φορά μου στείλανε μήνυμα να με ενημερώσουν. Τη πρώτη φορά το παραβλέψανε.
Το μήνυμα έλεγε ότι κάποιος χρήστης θεώρησε το υλικό του βίντεο ακατάλληλο, το έκανε flag και το Youtube συμφώνησε. Αυτό μόνο, χωρίς να έχω λόγο εγώ. Επειδή κάποιος, που μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε μου έκανε flag το βίντεο πρεπει να κατεβεί. Αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι δεν μας ειδοποιούν όταν γίνεται κάτι τέτοιο. Ούτε τη γνώμη μας ζητάνε ούτε τουλάχιστον να το κατεβάσουμε εμείς. Για να μη γελιόμαστε στο Youtube εν τηρούνται όλοι οι όροι χρήσης και όπως φαίνεται οι ειδικοί δεν ελέγχουν τα βίντεο πριν τα ανεβάσουν. Το θεωρώ άδικο μετά από καιρό έτσι επειδή κάπνισε σε κάποιον να κατεβάσουν το βίντεο μου.
Συγκεκριμένα το βίντεο ήταν ένα απόσπασμα από την ταινία Sweet Movie. Η σκηνή που με υπόκρουση Χατζηδάκη δείχνει αρχειακό υλικό μάλλον από τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο. Δε λέω ότι ήταν ευχάριστο αλλά στο Youtube έχουμε δει τόσα και τόσα.
Το πρώτο βίντεο που κατέβασαν ήταν ένα μοντάζ σκηνών από την ταινία Snakes on a plane με τις επιθέσεις των φιδιών. Δε θεωρώ ότι είχα φτιάξει κάτι σοκαριστικό ή αηδιαστικό που να μη βλέπεται.
Απλά θεωρώ αδικία εγώ να μην έχω λόγο σε όλο αυτό και να το μαθαίνω στο τέλος. Καλύτερα να τα ελέγχουν από την αρχή και να λένε ότι αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε για αυτό και αυτό το λόγο.
Ελευθερία στο Internet σου λένε μετά.

ΥΓ. Θέλω πίσω το χρόνο που σπατάλησα για να τα φτιάξω.

No comments: