Friday, November 13, 2009

Lady Gaga did it again!!!



Δε ξέρω αλλά η βλαμμένη μου αρέσει. Δε κωλώνει πουθενά. Σου λέει ευκαιρία είναι τώρα που είμαι διάσημη και έχω το ακαταλόγιστο ότι μαλάκια μου αρέσει θα τη φορέσω. Αλλιώς δεν εξηγείται ότι σχεδόν πάντα κυκλοφορεί χωρίς παντελόνι.
Σε αυτό το βιντεοκλίπ πάντως ξεπέρασε τον εαυτό της. Sci-fi και high fashion. Τα alien inspired παπουτσάκια του Alexander Mc Queen τα τίμησε δεόντως καθώς και την παρακάτω φόρμα.





Έχω την απορία αν πλήρωσε τίποτα από αυτά ή είναι ένα είδος χορηγίας όπως με τα φορέματα των διασήμων στις τελετές. Από την άλλη πάντα αναρωτιόμουν ποιος αγοράζει τις extreme δημιουργίες του Mc Queen. Υποθέτω weirdo καλλιτέχνες, συλλέκτες (;) και μουσεία ( και όμως).
Για να γυρίσουμε στο θέμα μας πάντως το τραγούδι είναι αδιάφορο αλλά παρόλα αυτά δε ξεκολλάς τα μάτια εύκολα από την οθόνη.

No comments: