Saturday, June 14, 2008

ΑΧ ΡΕ BJORK



Τη στιγμή που θα ανεβαίνεις στη σκηνή του κλειστού γηπέδου μπάσκετ εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα βρίσκομαι σε κάποιο μπαλκόνι στα Χανιά με το laptop στα πόδια μου, τον Νίκο στα δεξιά μου, την Γεωργία στα αριστερά μου, και την Μαρία μπροστά μου να κάνω εργασία. Και θα σε φαντάζομαι με το περίεργο φόρεμα, το βαμμένο πρόσωπο και τις τσιρίδες σου. Έτσι και εγώ θα βάλω το Play Dead στο τέρμα, και ας φωνάζουν οι άλλοι, και θα σκέφτομαι ότι είμαι μπροστά στη σκηνή.

where no-one cares and no-one loves
no light no air to live in
a place called hate
the city of fear

Τόσες μέρες έχει το καλοκαίρι, γιατί έπρεπε να είναι 31 Ιουλίου. Τόσα χρόνια αναμονής χαμένα. Τώρα τα λεφτά θα πάνε στη Madonna.

3 comments:

Wrong Guy said...

θα σου κάνω εγώ αναμετάδοση.

ΒΙΠ θέση έκλεισα!!!

;-)

a female Darcy said...

anameno me agonia :P

jorge said...

an kai mines meta, auti itan mia apo tis kaluteres stigmes :)

http://www.youtube.com/watch?v=7phD5fNh_VY